expand
cart
Minikosár
 tétel
A kosár üres.
Kosárhoz ugrás
bruttó  {{model.WebDevizaNem}}
nettó  {{model.WebDevizaNem}}
Termékek
Menü
Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a Komprádor Kft-nél

Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a Komprádor Kft-nél

2020. 07. 09.
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00366 Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a Komprádor Kft-nél

PROJEKTINFORMÁCIÓK

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00366

Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a Komprádor Kft-nél

  • a kedvezményezett neve: KOMPRÁDOR Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
  • a projekt címe: Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a Komprádor Kft-nél
  • elszámolható összköltség: 21 183 796 Ft
  • vissza nem térítendő támogatás összege: 8 473 517 Ft
  • visszatérítendő támogatás összege: 10 591 898 Ft
  • a vissza nem térítendő támogatás mértéke: 40 %
  • a projekt befejezési dátuma: 2020. július 09.

Projekt tartalmának bemutatása:

 A Komprádor Kft. 1991-ben alakult, 100% magántulajdonban lévő vállalkozás. A cég építőipari gépek, szerszámok, hegesztéstechnikai eszközök kis-, és nagykereskedelmével; munka és tűzvédelmi, bádogosipari eszközök árusításával; fűtéstechnikai eszközök értékesítésével foglalkozik.

 

A vállalkozás célul tűzte ki a vásárlók azon szegmensének elérését is, akiket jelenleg nem, vagy csak nagyobb időráfordítással tud elérni. Azonban az üzletmenet támogatását szolgáló komplex IKT fejlesztések bevezetésére a cégnél eddig nem volt lehetőség és vállalatirányítási rendszerrel sem rendelkezett. Jelen pályázattal célunk a cég hatékonyságának és jövedelemtermelő képességének infokommunikációs megoldásokkal történő támogatása volt. A kitűzött célok megvalósításához szükséges infokommunikációs technológiák, eszközök, alkalmazások és szolgáltatások bevezetése a pályázatnak köszönhetően megvalósultak.

 

Céljainkkal összhangban, a Komprádor Kft. jelen pályázatának keretein belül az alábbi területeken valósultak meg fejlesztések:

  • hálózati eszközök beszerzése
  • hardver eszközök beszerzése
  • felhőalapú szolgáltatások bevezetése
    • Cloud-alapú megoldások bevezetése
    • Felhő-alapú Adamo ERP Cloud szoftver
  • helyben telepített saját szoftver bevezetése
  • oktatás, képzés, betanítás
  • kötelezően megvalósítandó nyilvánosság biztosítása

 

Az ügyvezetés a cég működésére vonatkozó információkat, a beszerzések és készletek állapotát naprakészen látja a projekt megvalósításának köszönhetően, ezáltal hatékonyabb munkavégzés tud megvalósulni. A vállalkozás nyereségessége az egyes termékcsoportokra bontva is kimutatható a rendszerben.

 

 

 

 

Kapcsolódó termékek:

Mennyiségi kedvezmény
Új
Kifutó
remove add