Az Ön kosara jelenleg üres
0 termék (N):0 HUF (B):0 HUF
 
 
 

Partner adatokkal kapcsolatos kérdések

Vásárlással kapcsolatos kérdések

Szállítással kapcsolatos kérdések

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ezen az oldalon kívül hasznos információkat találhat az elérhetőségek, illetve a letöltések menüpont alatt. Ha azonban sem ott, sem ezen oldalon nem talál választ kérdésére, kérjük hívja vevőszolgálatunkat, vagy küldjön e-mail-t.

 

Partner adatokkal kapcsolatos kérdések

 

Mit kell tudnom a regisztrációról és a bejelentkezésről?

Regisztrált felhasználóink az e-mail címük és a jelszavuk egyidejű megadásával, majd az oldal jobb felső sarkában lévő belépés fülre kattintva tudnak belépni a webshopba. Új felhasználóink a regisztrációs űrlapon lévő adatok kitöltése után válnak teljes jogú felhasználóvá.

 

Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

Amennyiben elfelejtette jelszavát, kattintson az oldal jobb felső sarkában található elfelejtett jelszó linkre, majd adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét, amire elküldhetjük új jelszavát! Új jelszó iránti kérelmét az info@komprador.hu e-mail címre is elküldheti.

 

Hogyan változtathatok a személyes adataimon?

Személyes adatainak változása esetén kérjük, hívja 72/514-359-es telefonszámot, vagy írjon a webshop@komprador.hu e-mail címre.

 

 

Vásárlással kapcsolatos kérdések

 

Hogyan rendelhetek a Webáruházból?

A webáruházból minden esetben csak regisztráció után lehet vásárolni. A regisztráció ingyenes és mindössze pár percet vesz igénybe.  Cég és magánszemély egyaránt regisztrálhat.

 

Az alábbi kötelezően kitöltendő adatokra lesz szükség:

Vezeték, illetve keresztnév

E-mail cím

Jelszó

Telefonszám

Adószám (cég esetében)

Számlázási cím (irányító szám, város, utca)

Szállítási cím, amennyiben eltér a számlázási címtől

 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a webáruházban feltüntetett árak, csak a webáruházon keresztül történő vásárlás esetén érvényesek.

 

Hogyan kereshetek termékeket?

Kereshet cikkszámra, cikknévre. A kereső szótöredékre is keres.

 

Ha nincs készleten a megrendelni kívánt áru, hogyan tudok belőle rendelni?

Ezek a termékek rendelhetők a webáruházban, kosárba tehetők. A rendelés feladása után, amennyiben a beszerzés 1-2 napnál többet vesz igénybe, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

 

Mit tegyek, ha nem találok egy terméket az áruházban?

Ha valamit nem talál, kérjük próbáljon meg más szóra keresni, illetve használja a lap oldalán található termékcsoportosítást.

 
Ha egyedi rendelése van, kérjük, írjon e-mailt a webshop@komprador.hu címre, vagy érdeklődjön a 72/510-666-os telefonszámon.

 

Hogyan lehet rendelést feltölteni?

Rendelést feltölteni bejelentkezett állapotban a főoldalon a ’kosaram’ gombra kattintva lehet. További útmutatás a kosár ’Rendelés file feltöltéssel’ cikk alatt a ‘segítség TXT készítéshez’ gombra kattintva olvasható.

 

Hogyan módosíthatok vagy törölhetek egy már leadott rendelést?

Lezárt rendelést a webáruházon keresztül már nem módosíthat, illetve törölhet. Ha mégis erre lenne szükség, kérjük, hívja vállalatunkat 72/514-359-es telefonszámon vagy írjon a webshop@komprador.hu e-mail címre.

 

Mi történik akkor, ha több rendelést adok le egy nap?  Ilyenkor egyszeri a postaköltség, illetve egy csomag fog érkezni?

Abban az esetben, ha 14 óráig leadja rendeléseit, akkor azokat egyszerre postázzuk, egyszeri postaköltséggel.

 

A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?

A hétvégi megrendeléseket következő héten hétfőn 8.00 órától kezdjük el feldolgozni.

 

Hogyan követhetem az aktuális rendelésemet?

Rendeléséről e-mailben rendszerünk automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt, amely tartalmazza rendelt termékeinek felsorolását, a szállítás és a fizetés adatait.

 

Miért törlődött a félbehagyott megrendelésem? Következő nap még rendeltem volna.

Minden le nem zárt, azaz félbehagyott rendelést a rendszer 2 óra elteltével töröl. Ezért azt javasoljuk, hogy ha több napon is rendelne, de egy csomagot szeretne kapni, akkor válasszon egy későbbi szállítási napot. Így a megadott szállítási napot megelőző nap 14 óráig lehetősége van több rendelést leadni, amely egyszerre kerül feldolgozásra.

 

Hogyan tudom kifizetni a megrendelt árut?

A rendelése ellenértékét előre utalással (10102440-08461108-00000002 - Budapest Bank), utánvéttel vagy készpénzben tudja rendezni. Előre utalás esetén kérjük, hogy a rendelés azonosítót minden esetben tüntesse fel a közlemény rovatban.

Bankkártyával történő fizetés a webáruházban leadott rendelések esetén nem lehetséges.

 

 

Szállítással kapcsolatos kérdések

 

Mennyi a szállítási és kezelési költség?

  

    0,01 - 5 kg         1.000 Ft.-

    5,01 - 10 kg       1.250 Ft.-

  10,01 - 20 kg       1.450 Ft.-

  20,01 - 30 kg       2.100 Ft.-

  30,01 - 40 kg       2.400 Ft.-

  40,01 - 50 kg       2.800 Ft.-

  50,01 – 60 kg      3.300 Ft.-

  60,01 – 70 kg      3.600 Ft.-

  70,01 – 80 kg      4.000 Ft.-

  80,01 – 90 kg      4.500 Ft.-

  90,01 – 100 kg    5.400 Ft.-

100,01 – 150 kg    6.100 Ft.-

150,01 – 200 kg    6.990 Ft.-

200,01 – 250 kg    7.620 Ft.- 

 

 

Amennyiben Ön utánvétes fizetést választja, többletköltségként 290 Ft.- utánvétdíjjal kell számolnia.

 

Amennyiben a termék mérete meghaladja a 200 cm-es hosszúságot további Bruttó 1 255 Ft.- költséget számítunk fel, melyről vásárlóinkat előzetesen tájékoztatjuk.

 

Az árak az ÁFA-t tartalmazzák!

 

 

Bruttó 125.000 Ft.- feletti vásárlás esetén amennyiben a csomag súlya nem haladja meg az 40 kg-ot a szállítási költség díjtalan.

 

Egy másik címre szeretném kérni a csomagomat, mint amit korábban megadtam. Mi a teendő?

Kérjük hívja a 72/514-359-es telefonszámot, vagy jelezze webshop@komprador.hu e-mail címen.

 

Milyen szállítási módot választhatok?

  • Helyszíni átvétel - Ez a személyes átvételt jelenti üzletünkben a nyitvatartási időn belül.
  • Kiszállítás - A megrendelt terméket futárszolgálattal juttatjuk el Önhöz.

Honnan tudom, hogy melyik nap fogom megkapni az árut?

Az árut a megrendeléstől számított 1-7 munkanapon belül szállítjuk Önnek a megadott címre. Ez az idő a gyakorlatban 2-5 munkanapra korlátozódik, de minden esetben a szállítást megelőző napon küldünk Önnek egy e-mailt, hogy a következő napon várható a futár.

 

Mit tegyek, ha a futár járt a címemen, de nem volt ott senki?

A futár minden ilyen esetben próbál telefonos kapcsolatot felvenni a vásárlóval, és megadja egy értesítőn a saját elérhetőségeit. A kézbesítést megelőző napon a futárszolgálat e-mail-ben értesíti a címzettet, a kiszálításról. A futárszolgálat minden esetben kétszer kíréli meg a kézbesítést. Amennyiben nem sikerül a futárral felvenni a kapcsolatot, kérjük jelezzék felénk ezt az elérhetőségeinken.

Készült a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Támogatásával
Készítette: (c) Vision-Software Vállalatirányítási Rendszer. Octopus 8.
© 2011